Informacije i
zaštita podataka
Kontakti
Centar za posjetitelje
Turističke agencije
Integrirani program
Interpretacijski centar
Ivana Brlić Mažuranić
Integrirani program
Kuća Tambure
Slavonska notna bajka

Kuća Tambure - Slavonska notna bajka - opremanje

Grad Slavonski Brod u suradnji s Razvojnom agencijom grada Slavonskog Broda i Turističkom zajednicom grada Slavonskog Broda provodi od 3. srpnja 2020. projekt pod nazivom "Kuća Tambure – Slavonska notna bajka – opremanje". Projekt će se odvijati do 3. ožujka 2022.

Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija 2014.-2020".

Ukupna vrijednost projekta je 5.000.000,00 kuna, od čega je 4.250.000,00 kuna bespovratnih sredstava, a kroz realizaciju aktivnosti će se tvrđava Brod kao zaštićeno kulturno dobro Slavonskog Broda i njegovih stanovnika staviti u funkciju i učiniti trajnim čimbenikom turističke ponude radi održivog društveno-gospodarskog razvoja.

Ciljevi projekta:

  1. Održivi gospodarski razvoj Slavonskog Broda i okolne regije kroz razvitak i širenje ponude kulturnog turizma i očuvanje kulturne baštine.
  2. Obnova i mogućnost korištenja prostora tvrđave Brod u javne svrhe i diverzifikacija kulturne turističke ponude te povećanje razine znanja i vještina pružatelja kulturnih i turističkih usluga i dionika regionalnog razvoja.
  3. Opremanje i uređenje obnovljenog prostora Kuće Tambure te osnivanje suvremenog multimedijalnog centra posvećenog tamburi.
  4. Povećanje svijesti lokalnog stanovništva i turista o turističkoj transformaciji i ponudi, sve u cilju stvaranja prepoznatljivog turističkog odredišta i promocije šire regije.

Kratki opis projekta:

Realizacijom projekta "Kuća Tambure - opremanje" kreirat će se suvremeni interpretacijski centar posvećen tamburi kao autohtonom hrvatskom instrumentu. Prethodno će se provesti infrastrukturni zahvati kojima će se restaurirati sjeverni dio zapadnog kavalira tvrđave Brod u kojem će biti smještena Kuća Tambure.

U okviru projekta će se provesti sljedeće aktivnosti:

  1. Kompletno opremanje prostora Kuće Tambure, uključujući opremanje koncertne dvorane, glazbenog studija, prostora za radionice i suvenirnice.
  2. Promocija i marketing - brandiranje Kuće Tambure, uključujući kreiranje cjelovitog vizualnog identiteta i izradu promotivnih materijala te promociju putem tradicionalnih kanala i digitalne marketinške kampanje.
  3. Promotivne aktivnosti u funkciji postizanja vidljivosti i prepoznatljivosti projekta, ostvarenja zadanih ciljeva i pravovremenog pozicioniranje na tržištu putovanja.
  4. Upravljanje projektom, uključujući angažman šireg projektnog tima s različitim ekspertnim znanjima, i to uz osiguranje svih potrebnih sredstava implementacije projektnih aktivnosti u svim fazama provedbe projekta.

Prostor Kuće Tambure obuhvaća dva kata, prizemlje i prvi kat. U prizemlju će biti smješten info pult; prostor dizala; mini kuhinja i cafe bar; majstorska radionica, odnosno soba u kojoj će se prikazivati proces izrade tambure; sanitarni prostor; prostor sjevernog stubišta; suvenirnica; osam izložbenih prostora, točnije dvorane opremljene interaktivnim i neinteraktivnim ekranima, infografikom, projektorima, vitrinama i panelima, s tim da će se dva prostora opremiti prenosivom opremom, kako bi se navedeni prostori po potrebi mogli koristiti kao koncertne dvorane. Na katu će se nalaziti prostor dizala i pretprostor s garderobom; koncertna dvorana kapaciteta 70-80 sjedećih mjesta; pretprostor za orkestar; gluha soba/studio s opremom za potrebe snimanja materijala; kontrolna soba/režija za koncerte i snimanja; tamburatorij/učionica za održavanje sviračkih probi, uključujući i probe polaznika glazbene škole; sjeverno stubište; garderoba za orkestar; izložbeni prostor; mjesto za druženje i objedovanje tijekom koncertnih događanja; spremište; prolaz do staklenog dizala; sanitarni prostor.

Očekivani rezultati projekta:

Opremanjem Kuće Tambure te njezinim pretvaranjem u suvremeni multimedijalni interpretacijski centar kulturna baština grada Slavonskog Broda postat će trajan čimbenik turističke ponude grada, i to u funkciji njegovog održivog društveno-gospodarskog razvoja.